Wednesday, June 29, 2005

Shot!

meet-sspian
Buka cerita sekali setahun

Quote:


"Huh, sapa yang nak bertunang? Waah!"

"Akhirnya!! Batch kita tak gersang, aku ingat dah takde harapan dah. Budak baya kita sekolah lain dah beranak pinak dah weh." -->boleh eh camni?? :p

"Apa cerita si polanah binti polan tu ha? Dia kat mana sekarang?"

"Aku dengar cerita Adib masuk Oxford, aku pun cepat2 cari dia kat friendster terus add dia!!" - Mizah -->sabo je la

"Eh ye ke? A' ah ek, aku pun takde friendster Adib!" -->aduss, giler teruk! batch kita 80 orang jeh cik kak oii. haha


with-cikgu-aida
With C.Aida in the Teachers Room

Quote:

"Asal kita still takut2 nak masuk bilik guru aa, rasa macam masa sekolah dulu pulak." - Siti

"Kalau lah ada bilik guru macam ni punya selesa, kalau aku lah cikgu, mesti aku rasa nak duduk dlm bilik guru je tak mo gi mengajar." -->patutla ko tak jadi cikgu..

"Saya sorang je single lagi cikgu, diorg ni malam tadi semua tido dengan handphone, saya sorg je tak kesah phone tu ntah hidup ke mati." - Shu

"Alah tak payah sibuk2 nak couple awal2 ni, pergi berjalan dulu, enjoy hidup single, nanti sampai jodoh kahwin la kamu. Tengok macam saya, tak couple pun, terus kahwin, haa dapat anak comel jugak!" - C.Aida -->comel lah cikgu!!

"Cikgu, asal saya tengok dekat teachers list tu ada 2 nama ustaz? Memang SSP dah ada ustaz eh? Ye lah zaman kita dulu mana ade.." -->bunyi kekecewaan je, fenomena budak sekola perempuan


posing-in-the-galeri-warisan
Mengimbau nostalgia di Galeri Warisan

Quote:

"Eh adik, boleh tolong ambilkan gambar? Tima kasih, adik form berape ye? Adik main gamelan ni ke, sejak bila SSP ada gamelan ye?" - Shu, being nice. Hehe

"Weh dia budak Sains Selangor la, ko nih!" - Tak ingat sapa

"Aiseh, sori." - Shu, tepuk dahi.

"Ct, ko jangan nak merosakkan gambar yek!" - Shera, suka ambil gambar.


**photos are copyrights of Anem's, Fadhilah Hani's and Naim's which I've violated**